27 maart 2015

DRONE


OK ik heb het over mezelf afgeroepen door weer te gaan schrijven in dit blog, maar wie verzint dit nu!! Maar ik laat me niet meer gek maken hoor, zoals zeven jaar geleden. Ik heb nu alles onder controle. Ik ga het gewoon negeren. Tenslotte ben ik niet voor niets een succesvol schrijfster van zelfhulpboeken geworden. Ik geef assertiviteitstrainingen door het hele land, dan kan ik toch zeker m’n eigen buurvrouw wel aan! 

Flashback, twee dagen geleden:

“Wat hoe??? Ik plaats iets in buurvrouw’s blog en nog geen twee uur later staat er een reactie. Ik heb helemaal niet gezegd, dat ik d’r mis !!…. Nou, ze krijgt echt geen koffie van me hoor ……………… Als ik zo naar die foto kijk, is ze geen spat veranderd …….. Ach ik hoef nergens bang voor te zijn. Het hele huis is tegenwoordig elektronisch beveiligd ….. wat is dat nou voor lawaai … &(*&(^% Er vliegt iets voor m’n raam …. ’t geeft licht … ”

“Joehoe buurvrouw!!! Kijk is buiten …"

"Kijk is buiten? Ik zie geen klap zo!!!"

Ik ben door de luidsprekert!!?… Goed hè … Ik doe een testvlucht met m’n drone … Goed geluid hè die zeurround spiekertjes en hij heeft ook een camera. Ik zie je op m’n lappetop nu buuv… Hé je hebt een nieuwe bank  … zat die andere niet meer lekker??” 

“Krijg nou wat! Dat is privacyschending buurvrouw”

“Wat zeg je buuv!!! … Wacht ik zet ’t microfoontje wat harder ….”

“Je kan me niet zo filmen door m’n raam. Ga weg met dat ding!!!”

“Joehoe buurvrouw!!! Kijk nou niet zo lelijk, ik ben je live aan het streamen op m’n YoeTjoep kanaal. Iedereen ziet je!!!”

“Live aan het streamen!!! Uit met dat ding. Hier komen direct!”

“Heb je al koffie dan? …. Wacht even, die knopjes werken wat vertraagd … Waar gaat die heen nu???????????? ……… Ground control to buurvrouw’s drone …. Ground controle to buurvrouw’s drone ….. Joehoe buuv! Hij vliegt door je badkamerraampje naar binnen …. Had je die tegeltjes altijd al?”

“Is die in m’n huis!!!!”

“O, ik zie je weer op de camera buuv. 
Jij loopt snel de trap op! Ik moet de kleur wat bijstellen, je ziet een beetje rood. Als je nou je slaapkamerraam open zet, kan die weer naar buiten vliegen, ik moet de accu weer opladen. Dat schijnwerpertje vraagt heel veel stroom.”

“Niks geen raam open. Hier met dat ding!!!”

“Joehoe!! laat maar buuv … Zie je wat een mooie bocht die vliegt boven je trap ….. ja daar is je badkamerraam weer …. Joehoe!!! …. Tot zo, buuv!!! Zet jij vast koffie!!!! …”

“Koffie!!! …. Ik ga nu direct naar d’r toe om te vertellen dat dit niet kan! Straks heb ik overal drones vliegeren. Is ze nu helemaal *()(^%#$


Wordt vervolgd ….

De buurvrouw's buurvrouw

Geen opmerkingen: