24 oktober 2016

Boerenkooldag - Betje Bet 2 (vervolg blog 31 oktober 2015)

Soms weet ik het niet met Charlotte. We zijn een vrouwenkoor!!! Waarom moeten we dan een Halloween avond organiseren??

Weer zo'n stom uit Amerika overgewaaid feest. Halloween, Valentijnsdag. Van mij hoeft het allemaal niet. Bovendien heb ik nog altijd nachtmerries van Betje BetIk weet dat het een onzin verhaal was van de buurvrouw vorig jaar, maar toch. Ik heb toen de hele nacht niet kunnen slapen. En nu heeft buurvrouw's zus uit Groningen weer een boodschap gekregen van dat spook. Buurvrouw zou falen als goede buurvrouw omdat IK?? nog altijd geen koffie drink en Betje Bet zou het nu op buurvrouw voorzien hebben. "Nou dan ben ik tenminste mooi van Betje af als ze dit jaar bij jou gaat spoken" zei ik direct. Maar nee, volgens de buurvrouw is het slecht nieuws voor ons allebei en is er maar één oplossing. We moeten op Halloween samen de hele nacht koffiedrinken???!! Ze blijft me er maar over appen en bellen of ik het niet vergeet volgende week. Nou ze kan me wat!

In ieder geval heb ik vandaag even rust. Gelukkig is buurvrouw nu op bezoek bij d'r zus in Groningen omdat het Nationale Boerenkooldag is. Dat schijnen ze daar groot te vieren.

't is allemaal massahysterie. Ik ga een kopje thee zetten én vandaag eet ik gewoon spruitjes!!

Buurvrouw's buurvrouw

Geen opmerkingen: